moodyhead ♥


❥Firstly ,

Assalamualaikum semua. This is Firstly saya punya lah ucapan bagi merasmikan blog baru ini. Saya masih dalam proses ingat mengingati akan password-blog-lama-saya (cakap dgn nada yg sangat tertekan) dem la. suka wat aku haruharu. *rolled eyes* bila dah jadi macam ni, actually tadi masuk kali ke tiga saya mencuba sign in (cakap dgn nada yg giler tertekan) tapi still blogger kata tak betol lah kamu punya password/emel. entah lah, aku pown pening2 lalat mana satu yg aku salah masuk either emel or psswrd. akhirnya, aku kecundang sendiri malas nak serabot pikiran. terus wat satu acc baru tumblr. hahah. haru lah ko najeeha. ape kes lak tumblr keluar ni kan ? actually, aku nak try benda baru. tumblr macam blog ya adik2, kakak2, abang2 sekalian. macam blog, tapi aku tak tahu nak menerangkan perbezaan tumblr tu. anda sekalian boleh guna hencik google.

Bercakap tentang lupa2 segala bagai ni. entah laa, aku mesti banyak melantak makan benda2 tak berfaedah. hesh, ini haros dikurangkan nampaknya. makanan yg berperisa aku kena kurangkan sekaligus mengelakkan diri sendri dr pelbagai penyakit berbahaya. lagi aku kena kurangkan melantak maggi. sebulan kalau boleh tak yah makan maggi2 ni semua. hanya boleh makan tiga bulan sekali jer. hah hambik ko jang. lagi banyakkan amal jariah tu cik najeeha oiii. jangan sibok hadap novel dgn intrnet yg wajib tah ke mana. then, jaga kesihatan, jaga serba serbi lah sonang cerita. (serius aku dah macam buat motivasi pendek kat korg. baik stop)

last but not least. doakan ingatan aku sentiasa kuat sebab aku SPM candidate. dan doakan aku sentiasa rajin hupdte. cenggitu! *rolled eyes lagi*