moodyhead ♥


❥Terharuuuuu giler !



Assalamualaikum! tiba2..terasa  sperti mahu nyanyi lagu again and again rentak ballad. "again..and..again..and..again..and ...againnnn! kucho.." huh, betol ke tu perkataan dia ? Mmm, dah2, kita bersambung pda tajok entry aku kali ni. TERHARU ? why?

Terharu pertama sebab MAMA 2011 mmg awesme gilerr!! paling penting klau diorg sruh undi persembahan spe paling best...hah, aku MAMAndi (MAMA+undi=MAMAndi -,-' heh) persembahan Kim Hyun Joong !!! ahhh..suka giler tgk mamat tu dance. hahah. kedua SuJu, ketiga 2ne1 (sebutan to anyone ye) keempat miss A, kelima will.i.am. keenam G'sG (girl's generation) dan seterosnya malas nak ambik tahuu. hahah.( giler kejam )

Terharu kedua sebab ini filem (click tok tahu filem apa ? hehee) hahah. aku sedar bila tadi, adik aku sibok nak tgk citer tu, then msa awal cerita tu start, ada lah muka si sorg lelaki ni..dan bila aku hayati..ohohhh! "asal muka lelaki nih sama dgn pelakon citer Nilapura yg jd raja rangga tu ? hahah, nilapura ni pown bukan aku layan sgt, just ari tu aku dah bosan tu yg dok tgk citer tu. masa tgk citer nilapura ni lak punya la aku dok kata encemm arr raja muda rangga tuuu..rupanya pelakon tu berlakon gak dalam filem ni. bila search smpai dah rasa tak nak search brulahh aku tahu sekian..sekian rupanyaa. ahhh! acting rupanya. not real -,-'

ape pown, naseb ada MAMA nya 'memory'. rasa release lah sikit kan rasa 'tertipu' tuu. Ni yg aku nak ulang-tengok Kim Hyun Joong wat performance MAMA ni... ^____^