moodyhead ♥


❥2017 WISH Story.

Annyeong ~ 
and Happy New Year (ofcourse) !
new year celebration never been this hambar because my final was a day after 31st Jan 2016.
But its okay. We still happy just watching fireworks (yg acah2 segan nk meletop besau2) thro our home window.
Heee.

it had been quite long since last time I update this blog.
So long long long looooooong.
So nothing.
Just now Im watching Weightlifting Fairy Kim Bok Joo ! and the kdrama was super duper cute likeheyy
I wonder if I can get one day, a person (a boyfriend) like him (gedikss)

He is so charming
He is so cute
He is so protective
He is so blablablaaa
and he know how to handle his woman
*mata blinkblink

Bila tengok drama tu..
selalu terfikir..
"Bestnya ada pakwe yg macam tu"
"Oh mcm tu ke jadi bila kita jatuh cinta ?"
"macam mana perasaan bila ada org caring ?"
"oh camtu ke jadi bila ada org sayang ? rasa di appreciate tu lain eh dgn di apprcte biasa?"
"Yeke kene contact setiap masa bila kita baru bercinta ?"
"Yeke boleh rindu sampai mcm tu skali?"
"Yeke.. ?"

haha.
lain la kot.
bila kawan borak pasal bf diorg.. aku try la masuk skali. senyum je la dgr cerita diorg.
bila part aku.. diorg mula la kenen2 kan aku dgn org tu org ni.
tapi aku tak pernah terasa pape pown. rasa mcm angin lalu mcm tu je lah.
bila kawan citer pasal mslah dgn bf, aku try nak bagi nasihat.. tapi entahlaa.
aku pun tade pengalaman. haha
bila aku dah terlepas bagi nasihat, lepas berapa mnit tu.. mula la rasa bersalah. sbb aku ni tade la mahir nau dgn bab2 percintaan ni. ahaks
*keluar kahak*

untuk jodoh,
biarlah jodoh dtg sendiri
penat dah asyik kene bluetick hahaha *gelaksinis*
satu je wish... nak dia terima aku seikhlasnya. hehee *gedikslagi*
yela sape je taknak mcm tu kan.
entah la, mugkin sbb aku byk kekurangan *krikkrik..*
sekarang ni just fikir cmne nak bersemngat balik utk paper last sabtu ni *baring*
bila tgk carry mark td terus semangat tercampak dlm gunung karakatua. wooosh trbakar jadi abu *metaphorlebih*

papepun, everything will be fine.
Inshaa Allah.
If Allah wills.
Just do your best in everything.
in exam, in family and in relationship.
okay ? *kenyitmata*

ehh mata krem.